loading...
نگییین.m.l.s.
نگین بازدید : 0 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

شايد ديگه قسمت نشه ببينمت تو رو... 

شايد ديگه خاطره شه لحظه هاى تو با من...

شايد بدونى رفتنم فقط به خاطر توإ...

دست بى رحم سرنوشت منو از دل تو ربود...

هميشه زنده ميمونم با ياد تو و ترانه هام...

منو ببخش اگه اشکام چکيد رو نامه هام...

ديگه تموم شد فرصت,خاطره هام پيشت باشه...

تمون خاطرات خوش,خدا نگهدارت باشه...

◆◇تقديم به اونى که مال اونه◆◇

برچسب ها قسمت , خاطره , خدانگهدار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یک کاسه شراب باشد و من باشم و تو...تو از لب کاسه بنوشی و من از لب تو... عاشق نیستم ولی عشق رو دوس دارم.عاشق وبم نشین ولی دوسش داشته باشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ من در چه حدیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 93